Skip to content

Facebook adaugă o nouă opțiune pentru eficientizarea bugetului

Facebook anunță o nouă opțiune la modul în care poate fi consumat un buget pentru a eficientiza derularea reclamelor de succes și micșorând necesitatea de a aloca buget manual pe diferite Ad-Seturi. Noua opțiune se numește ‘Campaign Budget Optimization’.

În prezent, dacă ai într-o campanie 3 Ad Set-uri cu $10 buget alocat pe fiecare, bugetul se consumă linear, fiecare Ad Set consumăndu-și cei $10. Prin noua opțiune, bugetul se aplică la nivelul campaniei. Astfel, campania alocă mai mult buget Ad-Setului care are cele mai bune rezultate și mai puțin buget Ad-seturilor cu rezultate mai slabe ceea ce va genera mai multe conversii la un cost mai mic.

 

 

Logica este aceași cu ce folosim în prezent când avem 1 Ad Set și numeroase reclame. Facebook identifică reclama cu cel mai mare succes și aloca mai mult buget pe acea reclama.

Această opțiune se va putea activa la nivelul Campaniei in procesul de creare. Facebook spune că derularea opțiunii va avea începe global în următoarele luni.

Sursă știre: Facebook News

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Autor Articol

Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Cele mai populare articole

Postări Recente

promovare tik tok

Promovare pe Tik Tok

Dacă vrei să îţi promovezi businessul într-un mod creativ, Tik Tok este cea mai potrivită platformă. Prin conţinutul amuzant şi interactiv, această aplicaţie a dat

ce este tik tok

Ce este Tik Tok?

Tik Tok este aplicaţia mobilă care a dat lovitura în ultimii doi ani. Când te gândeşti la Tik Tok, cel mai probabil îţi vin în