Ads ManagerFB Ads

Facebook adaugă o nouă opțiune pentru eficientizarea bugetului

By 21/02/2018 No Comments

Facebook anunță o nouă opțiune la modul în care poate fi consumat un buget pentru a eficientiza derularea reclamelor de succes și micșorând necesitatea de a aloca buget manual pe diferite Ad-Seturi. Noua opțiune se numește ‘Campaign Budget Optimization’.

În prezent, dacă ai într-o campanie 3 Ad Set-uri cu $10 buget alocat pe fiecare, bugetul se consumă linear, fiecare Ad Set consumăndu-și cei $10. Prin noua opțiune, bugetul se aplică la nivelul campaniei. Astfel, campania alocă mai mult buget Ad-Setului care are cele mai bune rezultate și mai puțin buget Ad-seturilor cu rezultate mai slabe ceea ce va genera mai multe conversii la un cost mai mic.

 

 

Logica este aceași cu ce folosim în prezent când avem 1 Ad Set și numeroase reclame. Facebook identifică reclama cu cel mai mare succes și aloca mai mult buget pe acea reclama.

Această opțiune se va putea activa la nivelul Campaniei in procesul de creare. Facebook spune că derularea opțiunii va avea începe global în următoarele luni.

Sursă știre: Facebook News

Vlad Nita

Author Vlad Nita

More posts by Vlad Nita

Leave a Reply

Cresta Facebook Messenger