Skip to content

Cum am generat 8 milioane de Lei Încasări în 6 luni

Acest studiu de caz gratuit conține informații de actualitate, tehnici și metodologii eficiente, testate de noi în piața românească.

Îl împărtășim cu bucurie pentru că vrem să ajutăm oamenii să se promoveze mai eficient. 

Descarcă studiul de caz!
Avem nevoie de numele și adresa ta de email unde să-ți trimitem Studiul de Caz.

ANALIZA CONTULUI DE PUBLICITATE

Cand dorești rezultate mai bune, primul pas este mereu analiza contului de publicitate, a continutului folosit, mesajul transmis publicului, creative, etc. pentru a putea intelege ce a functionat bine in trecut, ce nu a adus deloc rezultate si ce fel de funnel (palnie de vanzare) s-a folosit.

TIPURI DE CREATIVE SI TEXTE

Conform metodei DoAds de segmentare a audientei, ca un funnel sa aiba succes, sunt necesare creative și copy (textul/descrierea ad-ului) diferit pentru fiecare etapa in procesul de achizitie a clientului.

Am lăsat jobul de la Facebook, ca să te ajut să ai rezultate…

Îmi amintesc că în acea seară, nu am închis un ochi, dar după lungi discuții, am luat o hotărâre, ce părea riscantă pe atunci. De a reveni în România și a continua acasă misiunea începută ca angajat Facebook:

Să ajut afacerile să crească prin intermediul reclamelor pe Facebook și Instagram.

Vlad Nita, Fondator DoAds

vladz