Skip to content

Cum sa generezi vanzari de 1.1 milioane cu un buget de 9 ori mai mic

Acest studiu de caz gratuit contine informatii de actualitate, tehnici si metodologii eficiente, testate de noi in piata romaneasca. Il impartasim cu bucurie pentru ca vrem sa ajutam oamenii sa se promoveze mai eficient. 

Uite ce am pregatit pentru tine...

12 Pagini in care detaliem povestea lui Andrei si a magazinului sau in industria Home&Garden si cum am reusit aproape sa triplam ROAS-ul dupa 2 luni ajungand la 14,3 ROAS dar si cum am pastrat o medie de 9.3 ROAS adica ROI 930% ­čśë

ANALIZA CONTULUI DE PUBLICITATE

Cand dorești rezultate mai bune, primul pas este mereu analiza contului de publicitate, a continutului folosit, mesajul transmis publicului, creative, etc. pentru a putea intelege ce a functionat bine in trecut, ce nu a adus deloc rezultate si ce fel de funnel (palnie de vanzare) s-a folosit.

TIPURI DE CREATIVE SI TEXTE

Conform metodei DoAds de segmentare a audientei, ca un funnel sa aiba succes, sunt necesare creative și copy (textul/descrierea ad-ului) diferit pentru fiecare etapa in procesul de achizitie a clientului.

PALNII DE VANZARE

O prima actiune care o poti face atunci cand simti ca arunci multi bani aiurea f─âr─â s─â ai rezultatele dorite este conceperea unui funnel de retargetare pe scurta durata, sa recastigi posibilii clienti care au interactionat cu brandul recent.

OBIECTIVELE POTRIVITE PENTRU RECLAME

Sunt cinci obiective pentru reclamele pe Facebook pe care le recomand─âm ├«n prezent: Trafic, Interac╚Ťiuni (Engagement), Vizion─âri Video (Video Views), Conversii (Conversions) ╚Öi Generare de Leaduri (Catalog Sales pentru eCommerce).

Am l─âsat jobul de la Facebook, ca s─â te ajut s─â ai rezultateÔÇŽ

├Ämi amintesc c─â ├«n acea sear─â, nu am ├«nchis un ochi, dar dup─â lungi discu╚Ťii, am luat o hot─âr├óre, ce p─ârea riscant─â pe atunci. De a reveni ├«n Rom├ónia ╚Öi a continua acas─â misiunea ├«nceput─â ca angajat Facebook:

Să ajut afacerile să crească prin intermediul reclamelor pe Facebook și Instagram.

Vlad Nita, Fondator DoAds

vladz