Skip to content

Trenduri în marketing de urmărit în 2021

Sunt o mulțime de idei și viziuni asupra trendurilor care vor urma în marketing. Cred, însă, că o anumită temă a cucerit anul acesta: Marketingul în 2021 pune accent pe empatie.

Sunt o mulțime de idei și viziuni asupra trendurilor care vor urma în marketing. Cred, însă, că o anumită temă a cucerit anul acesta:
Marketingul în 2021 pune accent pe empatie.

Să nu uităm cel mai important lucru: suntem oameni și scopul nostru este să servim alți oameni. Fie că vorbim de B2B sau B2C, clienții caută brand-uri care să îi asigure că nevoile lor sunt satisfăcute și să le facă viața mai ușoară sau mai plăcută.

Dacă ne setăm ca mantră a bussines-ului nostru să tratăm fiecare client sau persoană cu empatie, bunătate și respect, cu siguranță vom câștiga multe puncte la capitolul încredere și loialitate.

Hai să vedem care este părerea experților în marketing, când vorbim de trendurile anului 2021:

1.  Evenimente virtuale

Anul acesta am văzut o explozie a evenimentelor virtuale. Chiar dacă acum, majoritatea oamenilor resimte un fel de burnout-ul virtual, aceste evenimente nu vor dispărea, nici atunci când vom putea reveni la evenimentele față în față.

2. Community marketing

Adam Masur, VP marketing de la Credly a spus: “Era ancorării marketingului în jurul unui mare eveniment din industrie se apropie de sfârșit. Concentrați-vă pe întâlniri online mai intime ( online get-togethers ) care abordează situații actuale. Experții care sunt dispuși să ofere plus valoare vor fi foarte apreciați în rândul comunităților virtuale”.

Business-urile ar trebui să se poziționeze ca și contribuitori activi în aceste comunități și să vină cu valori și cunoștințe practice.

3. Abordare Customer – Centric

De-a lungul numeroaselor provocări din 2020, bussines-urile au reușit să reziste “furtunilor” și să prospere punând clientul în centrul fiecărei decizii. Acest lucru este posibil doar prin alinierea totală între echipele de vânzări, marketing și clienți, întrucât toți trebuie să pună accent pe empatie, pe provocările și obiectivele clienților,  pentru a crea un parteneriat câștigător. “

4. A/B Testing va deveni o pierdere de timp și buget

Am fost și eu puțin surprins când am citit, însă răspunsul dat de R.J. Taylor, CEO și Founder la Pattern89 este unul pertinent:
“Odată ce Inteligența Artificială (AI) va reuși să prezică tendințe, înainte ca acestea să se întâmple și va oferi îndrumări clare pentru specialiștii în marketing, de ce să risipim bani pe testarea A/B, care nu ar funcționa la fel de bine? În curând specialiștii în marketing vor putea să meargă “all-in” în soluția care va aduce cele mai bune rezultate pentru ei, fără să fie nevoiți să testeze teoria. “

5. Sumele investite în marketingul digital vor continua să crească

O veste bună pentru agențiile și specialiștii în marketing. Liderii din diverse industrii, spun că vor să investească în medie cu 25% mai mult în 2021, în mediul digital, spune Bridget Perry, CMO la Contentful.

6. În 2021, totul este despre oameni, oameni, oameni

“Steaua Nordică” a marketingului va evolua în 2021.
Marketingul a fost întotdeauna despre înțelegerea oamenilor și acționarea pe baza acestor cunoștințe. O diferență cheie în 2021 este că specialiștii în marketing pot afla mai multe decât oricând despre ceea ce îi motivează și care sunt obiectivele acestor oameni. Este ascensiunea psihologului și ascensiunea marketerului digital. ” Caroline, CMO la Aptology.

7. Marketerii se vor folosi de deep data și machine learning să livreze conținut personalizat

Richard Jones, CMO Cheetah Digital: “Următoarea generație de personalizare este despre oferirea unei valori pentru consumatori în „momentul” oportun, când sunt în aplicația noastră mobilă, pe site-ul sau în magazinul nostru. Cum le putem oferi ceva care va genera încredere și afinitate pentru brandul nostru?”

Acestea sunt câteva dintre trendurile ce vor urma în 2021. Le-am ales pe cele care cred eu că vor avea un impact asupra modului în care vom face marketing de acum încolo.

sursă: Hubspot – Marketing Trends to Watch in 2021, According to 21 Experts

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Autor Articol

Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Cele mai populare articole

Postări Recente

promovare tik tok

Promovare pe Tik Tok

Dacă vrei să îţi promovezi businessul într-un mod creativ, Tik Tok este cea mai potrivită platformă. Prin conţinutul amuzant şi interactiv, această aplicaţie a dat

ce este tik tok

Ce este Tik Tok?

Tik Tok este aplicaţia mobilă care a dat lovitura în ultimii doi ani. Când te gândeşti la Tik Tok, cel mai probabil îţi vin în