Skip to content

Cum să te promovezi eficient pe Facebook și Instagram, fără să aloci o "căruță de bani"

Dacă ai un produs atractiv, poate ți-a reușit să ai rezultate cu un buget redus, sau poate ai cheltuit mulți bani pe promovare, fără să ai rezultatele dorite. În ambele cazuri, acest ghid îți va fi util și te va ajuta să treci la următorul nivel.

În acest ghid vei învăța câteva tehnici care funcționează acum și care au fost
verificate deja prin teste de sute de mii de euro în cadrul agenției DoAds.

Aceste tehnici funcționează pentru un spectru larg de industrii și pot genera
costuri de prospectare cu până la 50% mai mici decât ce poți obține de
obicei cu o reclamă „normală” (vom detalia acest aspect ceva mai târziu).

Ai în față un ghid tactic pe care-l poți implementa în afacerea ta chiar acum.

Descarcă Ghidul de Promovare Eficientă!
Avem nevoie de numele și adresa ta de email unde să-ți trimitem Ghidul de Promovare Eficientă

ANALIZA CONTULUI DE PUBLICITATE

Cand dorești rezultate mai bune, primul pas este mereu analiza contului de publicitate, a continutului folosit, mesajul transmis publicului, creative, etc. pentru a putea intelege ce a functionat bine in trecut, ce nu a adus deloc rezultate si ce fel de funnel (palnie de vanzare) s-a folosit.

TIPURI DE CREATIVE SI TEXTE

Conform metodei DoAds de segmentare a audientei, ca un funnel sa aiba succes, sunt necesare creative și copy (textul/descrierea ad-ului) diferit pentru fiecare etapa in procesul de achizitie a clientului.

Am lăsat jobul de la Facebook, ca să te ajut să ai rezultate…

Îmi amintesc că în acea seară, nu am închis un ochi, dar după lungi discuții, am luat o hotărâre, ce părea riscantă pe atunci. De a reveni în România și a continua acasă misiunea începută ca angajat Facebook:

Să ajut afacerile să crească prin intermediul reclamelor pe Facebook și Instagram.

Vlad Niță, Fondator DoAds

vladz