Skip to content

Personalizează reclamele dinamice

În strategia de marketing a unui e-commerce, campaniile de Catalog Sales (remarketing dinamic, cross sell și up sell) și reclamele care folosesc informații din catalogul de produse sunt nelipsite. Dar cum poți personaliza reclamele de tip carousel?

  • Adaugă informații despre produse

În momentul când folosești catalogul de produse poți să adaugi la fiecare card al caruselului informații precum: prețul curent, prețul inițiat (tăiat) și prețul curent, procentul de reducere și detalii despre livrarea gratuită.

Sunt câteva detalii tehnice la care trebuie să fii atent:

  • informațiile se vor afișa doar dacă selectezi Single Image
  • prețul inițiat (tăiat) și prețul curent se vor afișa dar există limite de caractere (Rectangle: 13, Pill: 13, Triangle: 6, Circle: 6)
  • pentru a folosi opțiunea cu livrare gratuită trebuie ca coloana shipping, din feed-ul de produse, să fie completată cu valoarea 0.0
  • Adaugă intro card

Dacă ai un banner creat, pe lângă o reclamă de Single Image, poți să-l combini un carousel dinamic. De exemplu: dacă ai un cod promoțional pentru o selecție de produse, poți să-l evidențiezi în banner, iar mai apoi să direcționezi privirea utilizatorului către produse.

Într-un intro card poți să adaugi și un videoclip. Recomandăm să folosești dimensiunea 1080 x 1080 px.

  • Adaugă frame-uri sau imagini

Un mod deosebit de a personaliza reclamele și prin care te poți diferenția de concurență este prin adăugarea frame-urilor sau a imaginilor pe fiecare card.

Prin această opțiune poți să fii cât de creativ posibil. Poți să adaugi logo-ul business-ului tău pe fiecare card; prin acest mod ai putea să-ți crești și awareness-ul asupra brandului. Sau poți să adaugi logo-ul brand-ul produselor dacă ai o selecție de produse de la același brand.

În același timp, poți să adaugi stickere (PNG cu fundalul transparent) prin care să evidențiezi promoțiile sau un diferențiator de marketing pe care îl ai.

Dacă ai posibilitatea să creezi un frame, acesta poate avea un impact vizual mai mare. De exemplu, poți să te adaugi un chenar în culorile business-ului sau să adaugi diferențiatorii de marketing.

Detaliile tehnice de care trebuie să ții cont pentru a realiza un frame sunt: dimensiunea de 1080 x 1080 px, fundalul să fie transparent și trebuie centrat pe mijlocul cardului.

Dacă în catalog folosești poze de produse cu fundal alb, aceste metode de personalizare poți să-ți evidențiezi reclama și să atragi atenția utilizatorului. Tu ce metode vei folosi?

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Autor Articol

Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Cele mai populare articole

Postări Recente

promovare tik tok

Promovare pe Tik Tok

Dacă vrei să îţi promovezi businessul într-un mod creativ, Tik Tok este cea mai potrivită platformă. Prin conţinutul amuzant şi interactiv, această aplicaţie a dat

ce este tik tok

Ce este Tik Tok?

Tik Tok este aplicaţia mobilă care a dat lovitura în ultimii doi ani. Când te gândeşti la Tik Tok, cel mai probabil îţi vin în