Skip to content

Idei de clipuri Tik Tok

idei de clipuri pe tik tok

Da, ai auzit bine, oricine poate deveni faimos în ziua de astăzi! Cândva, lumea artistică presupunea multe sacrificii, audiţii şi uşi închise, dar acum, tot ce-ţi trebuie este propriul şarm şi un telefon dotat cu o cameră decentă. Îţi place să cânţi, să dansezi sau să faci glume, atunci, hai pe Tik Tok! Chiar dacă ţi se pare hilară o astfel de idee, gândeşte-te câte persoane au devenit celebre peste noapte. De ce este Tik Tok cea mai populară aplicaţie la momentul actual? Răspunsul este simplu: pentru că răspunde unor nevoi esenţiale: nevoia de divertisment şi nevoia de afirmare. Oricât de introvertiți am fi, cu toţii nutrim în sinea noastră la notorietate şi succes. După cum a prezis şi Andy Warhol, va veni o clipă în care fiecare dintre noi va avea 15 minute de faimă. Iată că nu sunt chiar 15 minute, dar maximul de două minute de pe Tik Tok ne este de ajuns pentru a evada din realitatea cotidiană şi pentru a fi cu totul altcineva.

Idei de clipuri pe Tik Tok

Dacă ai momente când te plictiseşti, de ce să nu-ţi petreci timpul făcând ceva creativ şi distractiv? Carantina totală ne-a demonstrat că oricine poate da startul unui trend, trebuie doar să ai idei originale. Şi, chiar dacă nu ai, îţi dăm noi câteva! Potrivit Influencer Marketing Hub, acestea au fost cele mai populare idei de conţinut pentru Tik Tok în 2020-2021:

· Clipurile care conţin secvenţe de dans

Dacă ai Tik Tok, este imposibil să nu fi auzit de provocarea virală pe melodia lui Jason Derulo, Make Love, Not War. Deşi pare infantil, dansul joacă un rol terapeutic pentru multe persoane, astfel, nu e de mirare ca astfel de conţinut să ajungă în trending. Vestea bună este că nu trebuie să fii neparat coregraf profesionist ca să dai startul la un dans viral pe Tik Tok. Fii tu însuţi/însăţi, mişcă-te bine şi să fă oamenii să râdă.

· Clipurile în care imiţi pe cineva

Tik Tok s-a remarcat tocmai prin oportunitatea de a mima fragmente din filme, seriale sau melodii celebre. Tot ce trebuie să faci este să alegi secvenţa şi să o reinterpretezi într-un mod autentic şi amuzant. De asemenea, dacă îţi place să lucrezi în echipă, poţi implica chiar mai multe persoane care să facă parte din sketch-ul tău.

· Clipuri care implică animale drăguţe

Ce te faci când animăluţul tău de companie este mai talentat decât tine? Îl faci celebru pe Tik Tok, desigur! Iată că a venit şi momentul în care dacă eşti căţel sau pisică, poţi să faci şi altceva în afară de a zgâria canapeaua stăpânului sau a roade oase. Un animăluţ simpatic va cuceri milioane de utilizatori.

· Arte plastice

Dacă eşti artist plastic şi nu ştii cum să-ţi promovezi businessul, o idee bună ar fi să postezi clipuri în care pictezi sau sculptezi. Oamenii sunt mai interesaţi ca niciodată să afle ce se petrece „în spatele cortinei.” Dă-le şansa de a vedea cum se desfăşoară o zi din viaţa unui pictor, arată-le atelierul şi fă, eventual, o demonstraţie artistică. Arta va fi mereu o sursă terapeutică, aşa că, nu-ţi face griji, vei găsi, cu siguranţă, o mână de oameni sensibili care să te urmărească.

· Clipurile în care tai fructe şi legume

Pare banal, dar astfel de materiale au un trafic foarte bun. Aparent, oamenii găsesc o satisfacţie în a urmări cum se taie un măr. Poţi crea un astfel de material pe speed sau, dacă te pricepi, poţi face chiar sculpturi din fructe. Profită de perioada Halloween-ului, în care bostanii îţi dau mână liberă în ceea ce priveşte creativitatea.

· Viaţa în carantină

După cum spuneam, nu trebuie să dispui de un studio de filmare pentru a face sketch-uri haioase. Dacă pandemia de COVID-19 ne-a învăţat ceva, este că toţi am experimentat aceleaşi anxietăţi şi plictiseală, aşa că, de ce să nu facem haz de necaz? Gândeşte-te la situaţii banale, cum ar fi munca de acasă, gătitul sau dating-ul online. Sigur vei găsi un număr mare de persoane care îţi vor aprecia conţinutul.

· Fitness

„No gym, no problem!” Ce dacă se închid sălile de sport? Cu un minim echipament, poţi face mişcare şi acasă! Dacă eşti antrenor de fitness, pilates sau yoga, nu rata ocazia de a-ţi extinde comunitatea pe Tik Tok. Oamenii vor căuta mereu idei de antrenamente care să fie structurate într-o formă scurtă şi distractivă.

· Tutoriale de machiaj/îngrijirea tenului

Industria beauty a dat, de asemenea, lovitura pe Tik Tok. Dacă eşti makeup artist sau cosmeticiană, nu ezita să îţi expui ideile pe Tik Tok. Chiar dacă încă lucrăm sau studiem de acasă, nu trebuie să neglijăm aspectul fizic.

· Tutoriale de gătit

Gătitul a devenit principala ocupaţie în carantină. Este un mod relaxant de a-ţi petrece timpul liber, şi, de a deţine controlul suprema asupra dietei tale. Dacă îţi place să faci artă din gătit, inspiră-ne şi pe noi printr-un clip pe Tik Tok.

· Provocări pe Tik Tok

Eşti creativ, îţi place când ceilalţi îţi pun ideile în aplicare? Perfect, poţi fi următorul Tik Tok star! Trebuie doar să ai o idee originală care să prindă la public şi în care să se regăsească cât mai multă lume. Aparent, ideile banale au cel mai mare impact pe Tik Tok. Să ne aducem aminte cât de popular a fost #pillowchallenge în carantină. De asemenea, nu uita de hashtag-uri. Cu cât sunt mai inventive, cu atât sunt mai distribuite de public!

Sfaturi tehnice pentru clipurile Tik Tok

În ceea ce priveşte creativitatea, ne-am lămurit, hai să vedem acum care sunt detaliile tehnice de care trebuie să ţinem cont pentru a crea conţinut de calitate.

· Durata clipului

Tik Tok se diferenţiază de alte aplicaţii tocmai prin faptul că oferă conţinut scurt, distractiv. Chiar dacă aplicaţia a extins durata clipurilor (de la 15-60 de secunde la două minute), nu te „întinde” prea mult dacă îţi doreşti să dai startul unui trend viral. Oamenii vor să se distreze, iar, ca atare, un material lung nu îi va face decât să de skip canalului tău. Comprimă-ţi ideile în 15, maximum 60 de secunde şi gândeşte-te la o poantă bună.

· Formatarea clipurilor

Ø  Mărimea fişierului (287.6 MB pentru iOS şi 72 MB pentru Android. Pentru reclame, poţi folosi 500 MB.

Ø  Orientarea clipurilor: materialele Tik Tok sunt create pentru a fi urmărite de pe smartphone, astfel, cel mai bine este să filmezi în poziţie orizontală.

Ø  Dimensiuni: 1080 x 1920

Ø  Rată de aspect: ideal, 9:16

Ø  Tipul fişierului: mp4, mov files, avi şi gif pentru reclame

· Ia în considerare şi alte aplicaţii pentru elaborarea de conţinut

Tik Tok este popular tocmai pentru faptul că îţi poţi filma şi edita clipurile direct în aplicaţie. Totuşi, dacă vrei să produci materiale mai lungi, te poţi ajuta şi de alte aplicaţii, cum ar fi Boosted, care îţi îngăduie să adaugi şi efecte speciale. De asemenea, poţi adapta conţinutul creat pe alte platforme.

Cum să faci bani din clipurile de pe Tik Tok?

Bun, dacă tot ne distrăm, hai să combinăm utilul cu plăcutul! Acum 7-8 ani, probabil nici nu-ţi imaginai că vor fi atât de mulţi oameni care se vor desprinde de programul 9-5 şi vor deveni milionari peste noapte. Ştim, ştim, vei spune că toţi influencerii „taie frunze la câni.” Ei, nu e chiar aşa. În spatele clipurilor amuzante se află ore de muncă de creaţie şi editare. Dacă eşti o persoană talentată şi vrei să faci bani din pasiunea ta, uite câteva modalităţi pentru a-ţi monetizezi activitatea:

· Influencer Marketing – După cum precizam mai sus, influencerii sunt, pe de-o parte, cei mai admiraţi, dar şi invidiaţi pentru activitatea pe care o deprind. Dacă eşti talentat, poţi deveni chiar tu influncer pe Tik Tok, sau, dacă ai un business, îţi poţi promova brandul prin intermediul altor influenceri. Statistic, influencerii generează cele mai multe vânzări, deoarece oamenii tind să acorde credit persoanelor care au expunere în mediul online şi deţin expertiza într-un anumit domeniu. Un exemplu de campanie virală este cea a companiei farmeceutice Mucinex. Influencerii au creat un fir narativ în jurul ideii de gripă. Astfel, sub acest pretext, arătau ca nişte zombie, iar după administrarea de Mucinex, simptomele gripei au dispărut instantaneu, fiind gata de petrecerea de Halloween.

· Postări sponsorizate

Dacă eşti suficient de popular pe Tik Tok, poţi crea şi postări sponsorizate. Asemenea altor reţele de socializare, secretul stă în găsirea unor companii care sunt dispuse să plătească pentru reclame.

· Lansează-ţi propriul brand

Acest trend a apărut în urmă cu 3-4 ani şi încă persistă. La fel cum am precizat anterior, te poţi folosi de popularitatea din mediul online pentru a-ţi crea propriul brand. Dacă Jeffrey Star şi Cassey Ho au reuşit, tu de ce ai fi mai prejos?

· Lansează-ţi cariera muzicală

Cu mult timp în urmă lansarea unei piese presupunea colaborarea cu o casă de discuri sau studio, astăzi, tot ce ai nevoie este o cameră, un microfon şi propriul talent. Tik Tok te poate aduce în topul muzical fără a avea nevoie de un impresar.

· Oferă consultaţii în materie de Tik Tok

Dacă ai ajuns la nivelul de expertiză în ceea ce priveşte aplicaţia Tik Tok, de ce să nu câştigi bani oferind consultanţă? Poţi colabora cu influenceri sau companii care au nevoie de promovare. Tot ce trebuie să faci este să elaborezi strategii de conţinut şi să contribui la creşterea canalului.

Tik Tok este, cu siguranţă, aplicaţia care a dat lovitura în mediu digital în doar un an. Deşi a atras multe critici cu privire la conţinutul superficial, a creat încă o modalitate de promovare pentru businessuri şi o sursă de venit pentru persoanele care nu doresc să urmeze calea tradiţională. 

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Autor Articol

Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce

Cele mai populare articole

Postări Recente

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce