Skip to content

Facebook va retrage tool-ul Analytics

Facebook renunta la Analytics
Probabil decizia a fost luată pentru că nu sunt mulți utilizatori care folosesc acest instrument. Însă nu va fi o schimbare ușor de digerat pentru cei care îl utilizează.

Facebook va retrage tool-ul său Analytics, începând cu 30 Iunie. Aceștia au anunțat într-o postare pe Business Help Center.

Probabil decizia a fost luată pentru că nu sunt mulți utilizatori care folosesc acest instrument. Însă nu va fi o schimbare ușor de digerat pentru cei care îl utilizează.

Partea bună este că Facebook oferă deja câteva alternative prin care îți poți măsura și optimiza performanța pe această platformă.
Mai mult, ai timp până pe 30 Iunie să-ți exporți datele din Facebook Analytics într-un CSV, dacă vrei să le folosești ulterior pentru raportări. Poți face asta din Facebook Analytics, dând click pe săgeata din colțul din dreapta, sus a fiecărui tabel sau raport.

Ce alternative ai de la Facebook?

Facebook Business Suite – îți permite să-ți administrezi contul de Facebook & Instagram și ai access la analize detaliate asupra audienței, content-ul pe care îl urmăresc și trendurile audienței tale


Ads Manager – Poți vizualiza și modifica campaniile, adset-urile și ad-urile tale precum și rezultatele obținute

Events Manager – Îți setezi și administrezi Facebook Pixel și Conversion API și vezi rapoartele despre acțiunile de pe site-ul tău. Tot de aici îți setezi conversiile generale (Purchase, Add to Cart etc) dar și conversiile custom.

Deși Facebook nu este foarte “prietenos” cu aplicațiile tip 3rd party, probabil marketerii și antreprenorii vor fi nevoiți să treacă la aceste soluții, după ce va dispărea tool-ul de Anayltics.

Alte alternative  (Gratuite sau Plătite)

Analizați-vă performanța pe toate rețelele de socializare și creați rapoarte personalizate pentru a vedea impactul adus de acestea

Preia toate datele de marketing de care ai nevoie și le pune în platforma ta de raportare, fie că este un instrument BI, o foaie de calcul, un instrument de vizualizare a datelor, sau un depozit de date

Acest instrument de analiză pentru Facebook are o variantă gratuită și una plătită și te va ajuta să optimizezi contul Facebook, permițându-ți să-ți analizezi în mod constant eforturile și să îți îmbunătățești performanțele.

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Autor Articol

Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Cele mai populare articole

Postări Recente

promovare tik tok

Promovare pe Tik Tok

Dacă vrei să îţi promovezi businessul într-un mod creativ, Tik Tok este cea mai potrivită platformă. Prin conţinutul amuzant şi interactiv, această aplicaţie a dat

ce este tik tok

Ce este Tik Tok?

Tik Tok este aplicaţia mobilă care a dat lovitura în ultimii doi ani. Când te gândeşti la Tik Tok, cel mai probabil îţi vin în