Skip to content

Cum sa faci un giveaway de succes care devine viral?

cum sa faci un giveaway

Iată un subiect îndrăgit de toată lumea: cadourile, premiile și reducerile, mai precis mult cunoscutul giveaway! 

Oamenii iubesc să primească, iubesc să se simtă norocoși și să câștige lucruri gratuite sau, ce puțin pentru care nu trebuie să scoată bani din buzunar. 

Șansa de a primi un cadou este un sentiment puternic. Iar acesta este o metodă foarte bună de a-ți face afacerea mai cunoscută, de a aduce mai mulți clienți în business-ul tău sau de te promova, în timp ce dăruiești. 

Indiferent ce fel de idei de giveaway abordezi, aceste funcționează pentru că apelează la emoția umană și aduce o satisfacție instantanee, fericire și șansa de a câștiga.

Așadar hai să vorbim despre o modalitate excelentă, pe care mulți oameni de marketing dar și antreprenori o folosesc pentru a ajunge mai ușor la potențiali clienți dar și pentru a câștiga clienți fideli. 

Ce inseamna giveaway?

Dacă nu ai creat până acum un giveaway pentru urrmăritorii tăi este posibil să te întrebi ce înseamnă de fapt un giveaway. 

Deși ideea de giveaway a fost folosită inițial pe conturi de socializare din străinătate, un giveaway are succes și în România, indiferent de rețeaua de socializare pe care alegi să o folosești, pentru că bucuria de a primi nu are nici o legătură cu locația. 

Dar ce înseamnă un giveaway? Un giveaway este un concurs, în general de scurtă durată,  prin care oferi șansa urmaritorilor tăi din online, de a câștiga un premiu,  pe care tu îl pui în concurs, în schimbul unor acțiuni.  

Fie că vorbim despre distribuirea unui anumit conținut, oferirea unei recomandări sau oricare altă acțiune de interes pentru afacerea ta, în schimbul unui cadou,  înseamnă că ai lansat un giveaway. 

De cele mai multe ori cadourile oferite într-un giveaway ar trebui să fie cât mai de valoare pentru a atrage atenția următorului tău dar și dorința lui de a-l câștiga. 

În funcție de giveaway-ul pe care îl faci, poți alege un câștigător sau mai mulți iar, de regulă, aceștia sunt desemnați prin tragere la sorț la finalul concursului. 

Cum sa faci un giveaway de succes?

Există multe afaceri care se folosesc de această strategie pentru a-și atinge anumite obiective în business. 

Vei vedea că ideea de giveaway este adoptată inclusiv de marile companii pentru că este o metodă foarte rapidă și profitabilă pentru un business. 

Dar cum faci un giveaway să aibă cu adevărat succesul pe care îl aștepți?

Înainte de toate, consideră un giveaway ca pe o strategie și nu ca pe un simplu concurs. 

Doar așa vei reuși să creezi un giveaway cu adevărat de succes. Setează-ți un obiectiv clar, iar în funcție de acesta vei știi exact ce condiții trebuie să aibă concursul tău dar și cum să te uiți la rezultate. 

Vom vorbi mai târziu despre pașii concreți pentru cum să faci un giveaway dar până atunci iată de ce alte aspecte să ții cont atunci când vrei să lansezi un giveaway pentru afacerea ta. 

Creează un giveaway deosebit

Atunci când creezi un giveaway, vino cu idei cât mai atractive și mai originale dar oferă și premii cât mai de valoare, poate chiar unice. Anumite produse s-au oferit de atât de multe ori încât oamenii pur și simplu nu se mai simt atrași de ele.  

Alege inclusiv variante de giveaway mai speciale și nu te folosi doar de forma lor clasică (tag, share & comment). De la întrebări simpatice, joculete amuzante, la poze trimise de clienți în anumite situații, toate pot fi giveaway-uri distractive care aduc nu doar premii ci și interacțiune. 

Alege un slogan ”catchy”

Un giveaway de succes trebuie să atragă și prin denumire și call to action nu doar prin premiu. Deci fă-l să fie cât mai atractiv și să apeleze la emoție. 

Creează-i un nume sau un slogan care să incite la acțiune sau să atragă atenția.

Comunică eficient mesajul și regulile

Mesajul unui giveaway îți poate aduce mai mulți participanți dacă știi cum să îl concepi. Arată-le participanților și un alt beneficiu pe care îl pot avea prin participarea la giveaway în afară de premiul pe care îl pot câștiga. Spre exemplu, poți câștiga mai mult timp, folosindu-te de premiul X pe care îl punem în concurs. 

 Indiferent de platforma pe care alegi să faci un giveaway, nu uita că regulile de participare trebuie să fie foarte clare pentru participanți dar și perioada de desfășurare.

Fă ca premiul tău să conteze

Pune în concurs premii care contează cu adevărat pentru urmăritorii tăi. Acesta este una dintre cele mai importante condiții ale unui giveaway reușit. 

Alege premii în ediții limitate sau de valoare pentru ca oamenii să simtă nevoia de a participa pentru a câștiga premiul și vorbește-le și despre beneficiile pe care le pot avea în urma câștigării premiului.

În cazul în care nu vrei să investești prea mult într-un premiu valoros, alege să colaborezi cu un alt business similar cu al tău și oferiți împreună acest premiu. 

Prin această metodă nu doar că veți atrage mai mulți clienți dar vă veți dubla șansa de vă crește vizibilitatea. 

Alege premii de sezon

Un moment perfect pentru a face un giveaway este în preajma Sărbătorilor sau în anumite sezoane. Oamenii au nevoie de ceea ce tu oferi potrivit momentului în care se află. 

Spre exemplu, dacă ai lansat un produs specific sărbătorilor de iarnă, oferă ca premiu un obiect sau un serviciu de care clientul tău are nevoie înainte sau chiar de Crăciun. Același lucru se întâmplă și pentru sezonul de vară sau de toamnă. 

Creează condiții cât mai simple de participare dar corelate direct pe obiectivul tău

Condițiile unui giveaway nu trebuie să fie ca al altor giveaway-uri pe care le-ai mai văzut ci acestea le vei crea în funcție de obiectivul tău în business. 

Să spunem că îți dorești mai multă vizibilitate. Atunci condiția este ca participanții să distribuie conținutul tău. 

Dacă vrei să îți crești lista abonaților la newsletter, creează un giveaway prin care participanții să își lase adresa de email. 

Creează reguli cât mai simple pentru a oferi șansa cât mai multor oameni să participe dar și pentru a le da sentimentul de condiționare și bineînțeles să aibă legătură cu obiectivul tău. 

Promovează

Promovarea unui giveaway este la fel de importantă ca promovarea unui produs sau a unui serviciu. 

     Indiferent de locul unde are loc giveaway-ul tău, alege să îl promovezi prin cât mai multe metode pentru a ajunge la cât mai mulți oameni. 

Promovarea pe rețelele de socializare este una dintre cele mai bune abordări.

Beneficiile giveaway-ului 

Chiar dacă alegi să oferi un cadou de valoare într-un giveaway, rentabilitatea investiției este una incredibilă, raportată la obiectivul propus. Iată deci ce beneficii îți poate aduce un giveaway:

Îți crești pagina de pe rețelele de socializare. 

Fie că alegi să îți crești pagina afacerii de pe Facebook sau Instagram, cu ajutorul unui giveaway ai o șansa extraordinară și rapidă de a face acest lucru. 

Generezi clienți potențiali

Dacă cauți un secret pentru a genera lead-uri, un giveaway este o soluție excelentă. Indiferent că vrei mai mulți abonați la newsletter-ul tău sau pur și simplu să îți crești numărul potențialilor clienți un giveaway îți aduce rezultate în ambele cazuri. 

Economisești bani

Un giveaway este o modalitate de promovare și o strategie de marketing. Spre deosebire de alte modalități aceasta poate fi una destul de ieftină, indiferent de premiul pe care îl oferi.

Îți faci cunoscut produsul sau serviciul

În special atunci când ai lansat un produs sau un serviciu nou, un giveaway este o modalitate excelentă de a câștiga mai multă expunere. 

Pe lângă faptul că vii cu o noutate, oferi clienților și șansa de a încerca noul produs sau serviciu dar și de a vedea gradul de curiozitate și ulterior de satisfacție referitoare la noua lansare. 

Îți arăți aprecierea față de clienții tăi

Dacă vrei pur și simplu să mulțumești clienților care îți sunt alături, un giveaway este o soluție foarte bună de a face asta. Pe lângă că îți arăți recunoștința față de loialitatea lor, mai ai și alte beneficii. 

Aduci un aer proaspăt în comunitatea ta

Un giveaway poate anima mult atmosfera din comunitatea ta. Acesta aduce distracție, interacțiune, bucurie nu doar pentru clienții tăi dar și pentru tine. 

10 pasi de care sa tii cont pentru un giveaway de succes

Pentru că spuneam că un giveaway este o metodă de a atrage mai mulți clienți în afacerea ta și acesta ar trebui să fie bazat pe o strategie bine stabilită. 

În timp ce unii fac giveaway-uri fără a avea un plan și evident, nici rezultate, alții raportează trafic semnificativ pe rețetele de socializare sau pe website. 

Deci cum faci un giveaway de succes?

Stabilește-ți obiectivul. 

Înainte de a te hotărî ce cadou să oferi sau ce acțiuni să facă urmăritorii tăi, setează-ți foarte bine obiectivul. 

          Ce vrei să obții cu acest concurs? Poate creșterea traficului pe pagina ta sau pe website? Sau vrei să îți crești lista de e-mailuri? Să îți faci brandul cunoscut? Să obții mai multă interacțiune? 

În funcție de stadiul afacerii tale, vei știi exact ce obiectiv este cel mai potrivit:

  • creșterea gradului de conștientizare a brandului tău;
  • obținerea de urmăritori pe rețelele sociale;
  • implicarea utilizatorilor ( aprecieri, comentarii și distribuiri);
  • mai mult trafic în site-ul tău;
  • creșterea listei de abonați la newsletter;
  • colectarea de review-uri;
  • generarea de vânzări;
  • lansarea unui nou produs/serviciu. 

Stabilește regulile de participare

Regulile de participare trebuie să fie foarte clare dar și scurte. 

Less is more, deci nu pune prea multe condiții pentru că oamenii se vor simți copleșiti și s-ar putea să nu își mai dorească premiul tău. 

Apoi decide exact cine poate participa la giveaway, dacă există anumite limite (de vârstă sau sex, sau poate te adresezi doar clienților tăi existenți etc.), cum se pot înscrie și ce au de făcut (scrie pașii concreți) sau oferă un CTA vizibil, și specifică metoda prin care vei alege câștigătorii. 

Setează termenul

Ca orice concurs, trebuie să setezi o dată de început dar și una de final. Include aici chiar și ora pentru a evita orice fel de confuzie. Anunță și data extragerii câștigătorilor concursului în detaliile concursului. 

Acest lucru nu doar că îi va ajuta pe participanți să știe perioada de desfășurare a giveaway-ului pe care îl propui dar apelează inclusiv la emoția de a nu pierde o ofertă incredibilă. 

Alege termene cât mai scurte pentru a accentua dorința participanților de a câștiga premiul pe care îl pui la dispoziția lor. 

Asigură-te că ești la curent cu regulile de desfășurare a unui concurs

Fiecare platformă socială are propriile reguli pentru a desfășura un giveaway. Asigură-te citești politica de desfășurare, în special dacă colectezi datele utilizatorilor și că termenii de desfășurare a concursului tău respectă regulile impuse de fiecare platformă.

Găsești aceste informații în termenii și condițiile oficiale ale unui concurs sau unui eveniment puși la dispoziție de fiecare platformă în parte.  

Vezi aici termenii pentru Facebook. 

Alege o dată perfectă pentru giveaway-ul tău

Cu toate că un giveaway este bine de făcut oricând, totuși rezultatele arată că în jurul anumitor date importante precum anumite sărbători, Paște, Crăciun, Ziua femeii sau alte sărbători internaționale, șansa ca giveaway-ul tău să devină viral este mult mai mare. 

Pentru Instagram te poți folosi inclusiv de hashtag-uri specifice sărbătorii pentru a-ți spori vizibilitatea. 

Pune în concurs premii care au legătură cu afacerea ta

În general un giveaway ar trebui să aibă ca scop fie creșterea vizibilității afacerii tale, fie lansarea unui nou produs sau câștigarea de clienți noi, de aceea, premiul acordat trebuie să se lege chiar de afacerea ta. 

Multe afaceri se folosesc de această tactică pentru a le oferi clienților șansa de a testa produse noi sau de a câștiga un serviciu/produs premium.

O altă strategie pentru servicii este de a oferi o perioadă gratuită de testare a unui serviciu pentru a-l convinge pe client să facă achiziția întregului program, ulterior, în special când acesta se desfășoară pe un timp îndelungat sau are un preț mai mare. 

Chiar dacă unele premii sunt mai atrăgătoare decât altele, întotdeauna alege să pui la bătaie produse sau servicii foarte bune sau chiar premium, din afacerea ta, pentru ca succesul concursului să îți fie garantat și oamenii să și-l dorească cu adevărat. 

Oferă unul dintre următoarele premii:

  • produse/servicii gratuite;
  • carduri, cupoane de reducere, vouchere;
  • premii în bani.

Alege un template atrăgător

Pentru a crea un giveaway cât mai atractiv, nu doar premiul contează ci și modul în care aduci giveaway-ul în fața clienților tăi. Aici ai 2 variante. 

Fie te folosești de un template creat de tine fie achiziționezi template-uri puse la dispoziție de anumite platforme de specialitate  sau aplicații precum easypromosapp vyper, wishpond, woobox etc. 

Decide cum va arăta giveaway-ul tău

De la varianta clasică a unui giveaway la cele complexe precum jocuri, încărcare de imagini sau video-uri, completare formulare sau descărcare cupoane de reducere, ai o multitudine de idei prin care să atragi clientul către afacerea ta. 

Planifică o strategie de promovare

Și în cazul unui giveaway ca și în cazul unui produs sau serviciu trebuie să îți creezi o strategie de promovare. De ce? Pentru că ideea unui concurs este de a ajunge la cât mai mulți oameni pe care să-i transformi ulterior în potențiali clienți și clienți fideli. 

Așadar, fă-ți o strategie de promovare care să cuprindă platformele de socializare unde se află clientul tău și informează-l înainte dar și în timpul concursului despre șansa pe care o are. 

Continuă să promovezi și după finalizarea giveaway-ului

O dată ce ai desemnat câștigătorii, nu înseamnă că promovarea trebuie să se încheie, din contră. 

Acum este momentul de a-ți pune câștigătorii în lumina reflectoarelor, pentru a arăta tuturor că aceștia sunt oameni oarecare și că șansele sunt reale pentru oricine.

În plus, te poți folosi aici chiar și de părerea câștigătorilor tăi, referitoare la experiența lor, atât cu concursul cât și cu premiul câștigat. 

Aplicatii pentru extragerea castigatorilor din giveaway

Alegerea câștigătorilor dintr-un giveaway se face întotdeauna printr-o extragere a acestora. 

       Indiferent de platforma unde ai ales să creezi giveaway-ul, extragerea ar trebui să fie transparentă și vizibilă publicului. 

Acum ai la dispoziție o multitudine de modalități de extragere online a unui giveaway atât pentru Facebook, Instagram sau website. 

     De la platforme special concepute la aplicații, majoritatea gratuite sau în baza unui cont creat, îți va fi foarte simplu să găsești un câștigător. 

Cum poți face extragerea pentru un giveaway?

  • printr-un randomizator online;
  • printr-o aplicație sau software;
  • selectarea manuală a unui câștigător;
  • alegerea aleatorie a unui câștigător;

Hai să vedem care sunt cele mai folosite platforme de extragere pentru un giveaway online pentru site, Facebook sau Instagram. 

Random number generator 

Un serviciu gratuit online oferit de Google și extrem de simplu de folosit. 

Scrie în search box “random number generator” și oferă câte un număr fiecărui participant. Apoi extrage câștigătorul în functie de  număruo pe care l-ai alocat, fie numelui său fie comentariului.

Random name picker

O platformă foarte ușor de utilizat este Random name picker. Pur și simplu scrie numele participanților sau importă o lista cu numele lor și alege câștigătorul. 

Comment picker

Comment picker este o platformă complexă dar simplu de folosit. Aici ai posibilitatea de a-ți alege platforma de pe care faci giveaway-ul, de a selecta postarea și de a alege comentariul câștigător. 

Este potrivită atât pentru extragerea câștigătorilor unui giveaway pe Facebook, Instagram, wesite dar și pentru Youtube sau alte platfome sociale. 

 Facebook

Facebook este cea mai mare platformă la nivel mondial ceea ce îți oferă șanse foarte mari de a avea succes cu un giveaway. 

Câteva obiective pe care ți le poți propune pentru un giveaway pe Facebook:

  • vizibilitate;
  • implicare (aprecieri, comentarii și distribuiri);
  • conștientizarea brandului;
  • completarea unui formular;
  • colectare adrese de e-mail;
  • colectare poze sau review-uri.

Hai să vedem cum poți face extragerea câștigătorilor unui giveaway pe Facebook.

Woobox picker

Woobox picker îi oferă foarte multe filtre pe care le poți pune pentru a alege câștigătorul sau câștigătorii. 

Tot ce ai de făcut pentru extragerea a giveaway-ului pe Facebook este să îți sincronizezi contul de Facebook, creându-ți un cont în platformă. Ai posibilitatea de a alege un plan gratuit dar și planuri premium, plătite. 

Osortoo Picker 

Osortoo

O platformă pentru extragerea câștigătorilor pentru giveaway-ul tău de pe Facebook în urma comentariilor dar și în baza condițiilor concursului. 

Ai nevoie de un cont business și de conectarea contului de Facebook cu Osortoo. 

 Instagram

Instagram este una dintre cele mai folosite platforme pentru giveaway-uri și această metodă este folosită atât de afacerile mici cât și de marile companii. 

Obiective  pe care le poți crea pentru un giveaway pe Instagram:

  • Creșterea numărului de urmăritori;
  • Expunerea brandului;
  • Distribuirea unei postări specifice;
  • Abonarea la newsletter;
  • Trafic pe web

Iată ce platforme și  aplicații poți folosi pentru extragerea câștigătorului unui giveaway pe Instagram. 

Instaboom

Cu Instaboom ai posibilitatea de a alege câștigătorii din mai multe postări însă numărul de comentarii nu trebuie să depășească 100. 

Asta în cazul în care îți dorești să te folosești de aplicație gratuit. 

Simplers

Pe această platformă poți face 3 extrageri gratuite cu condiția ca postarea ta să nu depășească 300 de comentarii. 

Câștigătorul va fi ales în urma comentariului său și te poți folosi inclusiv de regulile giveaway-ului pentru a te asigura că au fost respectate. 

Site web

Pentru a face un giveaway pe website-ul tău te poți folosi de anumite module specifice pe care să le instalezi în site.

Spre exemplu, pentru WordPress te poți folosi de RafflePress, WishPond, Gleam, Rafflecopter, KingSumo etc. 

În plus pentru un site web ai multiple variante de a crea un giveaway.

Aceste module vin nu doar cu template-uri  ci și cu automatizări care te ajută să monitorizezi mai bine giveaway-ul, te ajută și la crearea regulilor concursului sau a obiectivelor dar și la extragerea câștigătorilor. 

Pentru a face extragerile te poți folosi și  de platformele random picker, dacă nu vrei sā instalezi anumite module speciale. 

Moduri de promovare a giveaway-ului

Așa cum spuneam promovarea este cheia unui giveaway de succes. 

După ce ai trecut prin toți pașii giveaway-ului tău, ai decis perioada și ai stabilit premiul, acum este timpul să dai sfoară în țară. 

Promovarea este singura modalitate prin care te poți asigura că îți atingi obiectivul propus.  

Ideea unui giveaway este să ajungi la cât mai mulți oameni și să obții niste rezultate viabile, nu doar să creezi un giveaway de dragul de a o face. 

Iată cum poți promova un giveaway, indiferent de locul unde ai ales să îl faci. 

Facebooks Ads

Dacă ai ales să faci un giveaway pe Facebook, promovarea va da un boost postării tale pentru a ajunge la oameni mult mai repede dar te ajută să îți duci giveaway-ul și mai departe inclusiv pe Instagram. 

Prin faptul că aduci oamenii din Facebook fix acolo unde ai nevoie de ei, te va ajuta să crești mult mai repede, atât vizibilitatea paginii tale cât și numele brandului tău dar și să aduci potențiali clienți în afacerea ta. 

Deci nu ezita să îți promovezi giveaway-ul pe Facebook pentru a-ți aduce succesul pe care ți-l dorești. 

Instagram Ads

Pentru că Instagram este un loc foarte potrivit pentru giveaway-uri, reclamele aici te ajută să ajungi mult mai repede la succes și să targetezi audiențe noi. 

În plus, reclamele plătite sunt recomandate mai ales atunci când perioada unui giveaway este mai lungă. 

Deci promovează-ți postarea cu giveaway-ul pentru  ajunge la cât mai mulți oameni și pentru a aduce potențiali clienți în fiecare zi a concursului. 

Distribuite giveaway-ul în stories

O altă modalitate prin care îți poți promova giveaway-ul este să îl distribui în stories pe rețelele de socializare. Doar că acest lucru nu îl poți face zilnic, deci dacă îți dorești mai multă audiență tot reclamele plătite de ajută în acest sens. 

Cu stories clar vei da un refresh giveaway-ului tău, mai ales atunci când vezi că acesta a încetat să mai aibă interacțiuni sau vizibilitate. 

Creează o campanie de Email marketing

Indiferent de platforma pe care ai ales să faci giveaway-ul o campanie de email marketing te poate ajuta să aduci mai mulți participanți în concurs. Acest lucru îl poți face doar dacă ai suficiente adrese de email colectate. 

Oferă detalii atrăgătoare în email dar și redirecționează omul către platforma unde poate participa la giveaway. 

Google ADS

În special dacă ai ales ca website-ul să fie platforma pe care rulează giveaway-ul tău te poți folosi de Google Ads pentru a aduce mai mulți paticipanți în concurs sau te poți folosi de un mix de reclame. 

În cazul unui website ai posibilitatea de a-ți promova giveaway-ului atât pe Google cât și pe rețelele de socializare. 

Idei de template pentru giveaway pe instagram

Așa cum am spus, obiectivul unui giveaway trebuie să fie foarte clar pentru a putea să definești ideea pe care vrei să o implementezi. 

În același timp, acesta îți va da direcția pentru a crea cerințele. Ideal ar fi să te folosești de maxim 3 cerințe într-o singură idee. Deci iată ce idei de giveaway poți aplica pentru a-ți atinge obiectivele în afacerea ta. 

Idei de giveaway pe Instagram:

  • Like  & comment  –  creșterea numărului de urmăritori; 
  • Share & Follow paginii -atragi mai mulți oameni pe pagina ta dar îți crești si vizibilitatea. 
  • Tag unui prieten & comentarii – creșterea audienței foarte rapid;
  • Completare formular pentru a aduna adrese de email;
  • Link in Bio cu redirecționarea către o pagină externă;
  • Sondaj sau răspuns la anumite întrebări – pentru a crea un avatar cât mai precis – oferă un voucher în bani sau produse;
  • Fotografii de la clienți. 

Alte idei de giveaway pe care le poți folosi pentru Instagram:

  • Giveaway cu câte un cadou pe zi pe toată durata concursului;
  • Produse în ediție limitată sau produse special pentru câștigători;
  • Giveaway caritabil – donează banii adunați unei organizații care se potrivește activității afacerii tale;
  • Giveaway prin intermediul unui influencer;
  • Oferire de recenzii;
  • Cadou gratuit pentru primii x clienți ai unui produs;

Diferenta dintre giveaway si contest

Un giveaway este tot un concurs, însă acesta se bazează pe noroc, pentru că se face în baza unei trageri la sorți. 

În timp ce un concurs este o acțiune care constă în premierea unor merite personale. Concursurile pot fi făcute pentru a desemna un om foarte bun căruia să îi acorzi un premiu. 

Spre exemplu te poți folosi de concurs pentru a premia cel mai fidel client al tău sau cel mai mai valoros coș de cumpărături din perioada X.  Aici nu mai ține de șansă ci de meritul implicit al clientului tău.  

Acum că știi totul despre cum să faci un giveaway de succes tot ce îți mai rămâne de făcut este să începi să creezi unul. 

Alege-ți platforma, obiectivul și dă-i bătaie cu crearea dar și cu promovarea.

Îți doresc mult succes și rezultate foarte bune! 

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)
Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Autor Articol
Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce
Cele mai populare articole
Postări Recente

CPA marketing

CPA, acronimul care definește „Costul per acțiune”, reprezintă o metodă de afiliere prin care se câștigă bani destul de ușor, mai ales dacă reușești să

Cum sa faci bani din Tik Tok

Tik tok este o sursă interminabilă de nou, de altceva, diferită oarecum de celelalte aplicații cu care ne-am obișnuit până acum, care surprinde pe zi

Specialist marketing

Când vine vorba de promovarea unei afaceri, un specialist în marketing bun se dovedește a fi vital în a crește vizibilitatea companiei și, implicit, veniturile

Introdu Adresa de E-mail și primești Ghidul Strategic pentru Facebook Ads în eCommerce