Ads ManagerFB Ads

Cum să creezi un Facebook Pixel și să-l adaugi pe website

By 24/11/2017 No Comments

Acum că știi ce este un Facebook Pixel și care sunt beneficiile aferente, este momentul să creezi un Pixel și să-l pui la treabă pe website.

Pasul 1: Creează pixelul

  1. Din Facebook Ads Manager, apasă pe pictograma care arată ca un hamburger (≡) și selectează Pixeli.

  1. Apasă pe Creează un pixel.

  1. Introdu un nume pentru pixel, acceptă condițiile de utilizare și apasă pe Creează. Atunci când alegi un nume pentru Pixel, ține minte că poți avea un singur Pixel per cont de publicitate, așa că numele ar trebui să reprezinte afacerea ta mai degrabă decât o campanie specifică (dacă nu poți schimba numele pixel-ului acum, o poți face ulterior).

Pasul 2: Adaugă pixelul Facebook pe website-ul tău

 

Pentru ca pixelul să înceapă să colecteze informații de pe website-ul tău, trebuie să instalezi un cod pe paginile tale web. Aici există trei variante în funcție de instrumentele pe care le-ai incorporat în website-ul tău. În acest ghid vom folosi metoda manuala de copiere-și-lipire. Celălalte variante sunt, să utilizezi un manager de integrare/etichete sau daca ai să trimiți instrucțiunile (inclusiv codurile Pixel-ului) unui dezvoltator sau programatorul paginii.

 

  1. Apasă pe Instalează codul manual

  2. Copiază și lipește codul (din secțiunea 2) în antetul website-ului tău – adică după tagul de început <head> și înainte de tagul de sfârșit </header>. Trebuie să lipești acest cod pe fiecare pagină sau direct în template. Când ești gata, apasă pe Continuă

  1. Trimite trafic de test către pagină
    Introdu URL-ul paginii unde ai instalat codul si apasă pe Trimite trafic de test. Facebook va trimite trafic pentru a verifica dacă instalarea a fost cu succes. Odată îndeplinit, click pe Continuă

  1. Adaugă evenimentele pe care dorești să le urmărească Pixel-ul.
    Copiază codul de eveniment corespunzător acțiunilor pe care vrei să le urmărești pe website-ul tău. Pentru codul de conversii personalizate, apasă pe Evenimente personalizate. Acest articol al Facebook te poate ajuta să-ți dai seama ce tip de configurație este cea mai potrivită pentru tine: de bază, recomandată sau avansată.

  1. Lipește codul de eveniment în locul corespunzător din pagina ta, în funcție de acțiunea pe care vrei să o urmărești. Codul ar trebui să fie plasat chiar sub tagul de sfârșit </head> în cazul unei pagini noi care se deschide ca urmare a acțiunii urmărite (de exemplu, o pagină de mulțumire). Alternativ, poți atașa codul pentru elemente HTML specifice, cum ar fi butoanele care declanșază anumite acțiuni pe o pagină. Când ești gata, apasă pe Continuă.

 

Pasul 3: Asigură-te că pixelul Facebook funcționează corect

 

Înainte să te poți baza pe datele colectate din pixelul Facebook, este indicat să confirmi că acesta funcționează corect.

  1. Instalează extensia Facebook Pixel Helper în Google Chrome.
  2. Mergi la pagina pe care ai instalat pixelul Facebook. Dacă extensia găsește pixelul, pictograma </> va deveni albastră și o fereastră pop-up va indica numărul de pixeli găsiți pe pagină. Fereastra pop-up îți va spune și dacă pixelul funcționează corect. În caz contrar, îți va oferi informații despre eroare pentru a te ajuta să rezolvi problema.


    Sperăm că acest articol să te ajute să ințelegi cum să instalezi Facebook Pixel și că acum dispui de cunostințele necesare pentru a-l implementa în campaniile tale. Iți dorim mult succes și nu uita să ne lași feedback-ul tău în comentarii!

Doads

Author Doads

More posts by Doads

Leave a Reply

Cresta Facebook Messenger