În curând se termină perioada de Black Friday și începem să analizăm rezultatele. Dar ce se întâmplă după Black Friday? Ai avut rezultate bune cu audiențele pe care le-ai targetat, dar cum poți fructifica audiența nouă care a comandat în această perioadă? Aici intervin campaniile de Cross Sell și Up Sell.

Aceste două campanii sunt asemănătoare, iar pașii de început sunt:

Verifică implementarea Facebook Pixelului

Da, Facebook Pixel este foarte important pentru ca aceste campanii să ruleze corect. Cross Sell-ul și Up Sell-ul targetează utilizatorii în funcție de istoricul lor pe site. De aceea este important ca partea de tracking să fie implementat corect.

Informații despre Facebook Pixel Events pentru E-commerce ➡ www.doads.ro/facebook-pixel-events-pentru-e-commerce/

Informații despre cele mai frecvente erori în Facebook Pixel ➡ www.doads.ro/cele-mai-frecvente-erori-pe-care-le-poti-avea-in-facebook-pixel/

Verifică implementarea catalogului de produs

Atât Cross Sell-ul, cât și Up Sell-ul sunt campanii dinamice care folosesc informații din catalogul de produse. De aceea este bine ca acesta să fie implementat corect, mai ales content_id să corespundă cu parametrul din event-urile din Pixel.

Informații despre catalogul de produse ➡ www.doads.ro/imbunatateste-ti-catalogul-de-produse-pentru-facebook-ads/

Implementăm campania

Trebuie să alegem obiectivul Catalog Sales și să selectăm catalogul de produse.

Targetarea se alege la nivel de adset. Prin campania de Cross Sell vei targeta utilizatorii care au cumpărat deja de pe site-ul tău, deci le vei putea arăta reclame cu produse complementare.

În acest tip de campanie poți folosi mesaje prin care să le reamintești utilizatorilor că au comandat înainte de pe site, să le prezinți produse care se folosesc împreună cu cele combinate (carduri de memorie sau obiective foto pentru cei care au cumpărat aparate foto-video) sau produse care sunt recumpărate după o perioadă de timp (fond de ten, geluri de duș etc.)

Prin campania de Up Sell vei targeta utilizatorii care au vizualizat produse de pe site, deci vei putea afișa produse din altă categorie.

Prin acest tip de campanie, poți prezenta utilizatorilor produse cu valoare mai mare. De exemplu: dacă comercializezi mobilă, iar utilizatorul s-a uitat după un pat, poți să îi prezinți reclame cu un mobilier întreg de dormitor. 

Recomandăm să implementați campanie separată de Cross Sell și alta de Up Sell. Prin acest mod vei putea folosi mesaje personalizate și să analizezi rezultatele aduse de fiecare campanie.