Chiar dacă lucrezi în domeniul de Marketing, administrezi diferite conturi de publicitate sau dacă deții un e-commerce online, obiectivele principale sunt volumul mare de achiziții și un cost per achiziție cât mai mic.

În momentul când dezvolți o strategie de marketing trebuie să iei în considerare toate canalele de promovare și să înțelegi procesul de achiziție a utilizatorilor. Dacă pe parte de Google, pe lângă partea de reclame, trebuie să lucrezi și la partea de SEO, partea organică a site-ului. La fel, pe partea de rețele de socializare, Facebook și Instagram, trebuie să lucrăm și la partea organică.

Pentru acest lucru, Facebook vine în ajutor cu Commerce Manager, un tool prin care poți să vinzi direct din Facebook și Instagram. Prin acest tool, poți alege unde dorești să direcționezi utilizatorii să finalizeze comanda: pe site, pe Facebook sau Instagram cu checkout direct pe pagină sau prin mesaje directe. Uimitor, nu? Hai să îți arătăm cum să implementezi!

Pentru a instala Commerce Managerul, trebuie să accesezi următorul link » https://www.facebook.com/commerce_manager/offsite/onboarding/ ai 2 posibilități:

Dacă alegi să setezi direct Commerce Managerul, trebuie să introduci mai multe informații despre business precum:

Dar există o variantă mai ușoară de implementare, dacă folosești următoarele platforme:

Recomandăm să faci o verificare rapidă că îndeplinești toate cerințele:

  1. acces de admin la pagina de Facebook
  2. shop-ul activ pe pagina de Facebook
  3. ai un feed de produse încărcat în cont
  4. oferă cât mai multe detalii despre produse: cantitate, mărime, culoare etc.
  5. metoda de plată setată
  6. ai toate clare informațiile despre metoda de livrare

Următorii pași pe care trebuie să îi faci sunt:

  • selectarea paginii pe care dorești să folosești Commerce Managerul
  • implementarea unui Ad Account nou, diferit de contul prin care rulezi reclame de promovare
  • trebuie să selectezi unde dorești ca produsele tale să fie vizibile

Tot ce trebuie să mai faci este să îți organizezi în colecții / categorii de câte 6-30 de produse. Efectiv, îți poți transpune site-ul în acest tool. După 24 de ore, în mod normal, utilizatorii îți pot vedea magazinul, după ce produsele tale sunt aprobate.

Facebook nu s-a oprit aici cu noutățile! În plus, prin Commerce Manager poți:

  •  încărca inventarul
  • oferi cumpărătorilor opțiunea de protecție pentru achiziții
  • statistici despre clienți și produsele pe care le îndrăgesc
  • recomandări despre cum să-ți crești vânzările
  • vizualizarea vânzărilor anterioare sau în așteptare
  • posibilitatea de a bifa comenzile drept expediate
  • verificarea în permanență a soldului
  • opțiunea de a afla când se vor înregistra încasările
  • stabilirea setărilor privind impozitele și rapoartele financiare

Ne place cum sună acest tool și abia așteptăm să-l testăm. Spor la conversii!