În momentul când începi promovarea pe Facebook, înainte de a creiona strategia campaniilor, trebuie să verifici dacă Pixelul este implementat corect. Dacă verifici un Pixel instalat pe un e-commerce, trebuie să ai grijă ca fiecare event pe parcursul funnelul să preia datele corecte despre fiecare produs.

Mai multe informații despre event-urile de care ai nevoie pentru un e-commerce găsești aici ➡ www.doads.ro/facebook-pixel-events-pentru-e-commerce/

De aceea, am pregătit un articol cu cele mai frecvente erori pe care le poți întâlni când verifici implementarea Facebook Pixelului și cum poți să le rezolvi.

  • Invalid currency code

Această eroare îți transmite că la event-ul semnalat, parametrul currency nu preia valoarea corectă acceptată ISO currency codes.

În plus, este recomandat ca currency-ul preluat să coincidă cu cel de pe site. Astfel datele și metricii din Ads Manager vor fi preluate uniform.

  • Missing event name

Această eroare apare în momentul când event-ul nu are o denumire setată, indiferent dacă aceasta este din cele standard sau este una custom. Trebuie să verifici dacă pe fiecare pagină de cod sursă, unde se află event-ul afectat, acesta are denumirea setată.

  • Invalid value parameter, missing value parameter or missing currency parameter

Această eroare apare dacă event-ului afectat îi lipsește unul dintre parametrii esențiali. Pentru e-commerce, event-urile de ViewContent, AddedToCart, InitiatedCheckout și Purchase trebuie să conțină cei 4 parametrii esențiali: content_type, content_id, value, currency.

În plus, verifică dacă parametrii preiau valorile corecte ale produsului.

  • Multiple events on an action

Această eroare apare dacă Pixelul trimite mai multe evenimente ca răspuns la o singură acțiune a vizitatorului site-ului web, cum ar fi un click pe buton sau încărcarea paginii. În majoritatea cazurilor, Pixelul ar trebui să trimită un singur eveniment pentru fiecare acțiune a vizitatorului.

Trebuie să analizezi fiecare URL care este afectat și să verifici dacă există event-uri multiple în cod. Verifică și codul HTML al site-ului și elimină orice cod suplimentar din antetul șablonului HTML. Pe fiecare pagina sursă trebuie să se regăsească doar codul de bază pentru Pixel (care conține și event-ul de PageView) și codurile dedicate pentru fiecare event selectat.

  • Redundant purchase events

Această eroare apare dacă Pixelul primește patru sau mai multe evenimente de cumpărare atunci când cineva face o singură achiziție pe site. Această eroare poate duce la supra-raportarea achizițiilor și poate afecta negativ difuzarea oricăror anunțuri utilizând obiective de Conversion sau de Catalog Sales.

Verifică URL-urile afectate și elimină orice event de Purchase care este în plus.

  • Products are Missing from your Catalog

Această eroare semnalează că nu s-a putut realiza match-ul între produsul de pe site și produsul din catalog. Verifică dacă produsul se regăsește în catalogul.

Dacă acesta nu apare în catalog în momentul când îl cauți după denumire sau după ID, verifică dacă feed-ul este actualizat recent. Dacă găsești produsul în catalog, verifică dacă content_id din catalog coincide cu content_id din site.

Acestea fiind spuse, spor la verificat Facebook Pixelul!