Skip to content

Ce statistici de marketing ar trebui să știi în 2021

statistici de marketing in 2021
Dacă ești antreprenor sau specialist în marketing, știi cât de important este pentru o afacere să fie la curent cu noile trenduri și tehnologii în domeniul lor

Care sunt cele mai importante statistici de urmărit în marketing, în 2021?

Dacă ești antreprenor sau specialist în marketing, știi cât de important este pentru o afacere să fie la curent cu noile trenduri și tehnologii în domeniul lor.

Partea grea este să ții pasul cu toate astea

În special în domeniul marketingului, unde totul se schimbă de pe o zi pe alta și zilnic apar trenduri și strategii noi, pe care ar fi recomandat cel puțin să le testezi, pentru a vedea dacă te pot ajuta cu business-ul tău.

Un mod eficient pentru afacerea ta să rămână relevantă, este să urmărești ultimele trend-uri și să fii atent la statisticile din marketing.

Indiferent de canalul de marketing folosit, fie că vorbim de SEO, content marketing, Social Media, Email marketing etc, cei de la HubSpot au pus laolaltă o listă de statistici pentru a te ajuta și care, poate, te vor inspira să-ți alegi următorul tău canal de marketing.

Search Engine Optimization (SEO)

  • 64% din marketeri folosesc activ acest canal (2020)
  • SEO aduce 1000%+ mai mult trafic decât traficul organic din Social Media
  • Pentru a crește performanța site-ului, majoritatea experților SEO se concentrează pe optimizarea pentru mobile
  • 49% dintre utilizatorilor folosesc Google să descopere sau să găsească un produs nou/serviciu
  • Primele 5 secunde din timpul de încărcare a paginii, au cel mai mare impact asupra ratei de conversie. Rata de conversie a unui site scade în medie cu 4,42% pentru fiecare secundă în plus adăugată la timpul de încarcare a paginii
  • Căutările pe mobile de tip “Unde să cumpăr” și “lângă mine“, au crescut cu 200% în ultimii 2 ani

Ecommerce

  • Vânzările în Ecommerce B2C se preconizează că vor ajunge la 4,5$ trilioane în 2021
  • 51% din cumpărători au spus că folosesc Google pentru a face research înainte de a face o achiziție online
  • Conform unui studiu din 2019, 65% din sesiunile unui ecommerce au fost generate de către căutări de tip trafic (search traffic), 33% din organic search și 32% din paid search

Content marketing

  • 70% dintre marketeri folosesc activ acest canal ei sau clienții lor
  • Trafficul web este în topul celor mai des folosite metode de a măsura succesul unei strategii de content marketing
  • 94% dintre marketeri folosesc Social Media pentru a distribui content

Social Media

  • În Q1 2020, au fost 2,6 miliarde de utilizatori activi lunari pe Facebook
  • Sunt peste 8 milioane de advertisers pe Facebook, dintre care majoritatea sunt companii mici și medii.
  • 18% dintre marketeri folosesc Facebook Groups
  • Instagram este al 2-lea canal de social cu cel mai mare ROI adus marketerilor
  • În aprilie 2020, 35% din audiența de pe Instagram era formată din utilizatorii cu vârsta între 25-34 de ani.
  • LinkedIn este a2-a cea mai populară platformă de social Media, folosită de marketerii B2B (după Facebook)
  • Video-ul este al 2lea cel mai folosit tip de conținut folosit în Social Media pentru a crește engagementul audienței
  • 93% dintre branduri au achiziționat un client nou postând conținut video pe conturile lor de Social Media

Email Marketing

  • Mesajele personalizate reprezintă cea mai folosită tactică a marketerilor pentru a crește performanța campaniilor de email.
  • 35% dintre marketeri preferă să trimită 3-5 emailuri pe săptămâna clienților lor
  • Emailurile promoționale sunt cele mai folosite de marketeri
  • Media ratei de click ( Click-through rate) pentru emailuri este de 2,13%
  • Vinerea este de obicei ziua cu cel mai mare potențial a ratei de click (CTR), care e 2,7%
  • Email marketing aduce cel mai mare ROI pentru afacerile mici
  • Marketerii care folosesc campanii de segmentare, au avut o creștere de 760% a veniturilor

Indiferent de obiectivele afacerii tale și canalele de marketing alese, e important să fii la curent cu ultimele statistici, care te ajută să vezi dacă strategiile de marketing folosite de tine sunt încă relevante.

sursă: https://www.hubspot.com/marketing-statistics

Ai un prieten căruia i-ar fi de folos acest articol? Ajută-l cu un share. Îți va fi recunoscător :)

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on pinterest
Pinterest
Share on linkedin
LinkedIn

Autor Articol

Vlad Niță

Vlad Niță

CEO DoAds Agency și expert Facebook Ads

Cele mai populare articole

Postări Recente

promovare social media marketing

Promovare prin Social Media Marketing

Afacerile online au o mulțime de oportunități în această perioadă în ceea ce privește promovarea. Iar din multitudinea de strategii de promovare social media marketing-ul

promovarea unui produs

Promovarea unui produs

Promovarea unui produs nou pe care l-ai lansat în online nu este întotdeauna o sarcină ușoară. Însă, cu ajutorul multitudinii de canale de promovare și