FB Tools

Ce este Facebook Business Manager?

By 14/10/2017 November 12th, 2017 No Comments

In articolul de fata vom explica ce este Facebook Business Manager, vom parcurge cateva dintre functionalitatile pe care le poti accesa din platforma si vom prezenta cele 5 motive pentru care este posibil sa ai nevoie de un cont.

Ce este Facebook Business Manager?

Facebook Business Manager este un serviciu complet gratuit care le ofera agentilor de publicitate o platforma centralizata din care isi pot gestiona activitatea de afaceri pe Facebook. In plus, acest instrument le permite agentilor de publicitate sa acceseze conturile partenerilor lor de business/clientilor fara a mai fi necesar sa fie „prieteni” pe Facebook. Platforma este 100% gratuita si ofera marketerilor o metoda universala de a-si derula, urmari si gestiona campaniile publicitare. Business Manager iti permite de asemenea sa gestionezi mai multe pagini de business si conturi de publicitate, totul dintr-un tablou usor de folosit.

Instrumentele Facebook Business Manager

Din Facebook Business Manager poti accesa o multitudine de instrumente grozave care te vor ajuta in mod real sa-ti organizezi, optimizezi, urmaresti si analizezi campaniile. Aceste instrumente iti ofera o mai buna intelegere cu privire la cine formeaza audienta ta, unde se afla si felul in care interactioneaza cu continutul tau. De asemenea, ai posibilitatea sa adaugi active digitale intr-un cont, facandu-le usor de accesat angajatilor tai – si aici ajungem la una dintre cele mai bune functionalitati ale Business Manager, si anume atribuirea cu usurinta a rolurilor.

 

Aceasta functionalitate iti permite sa atribui roluri intr-un anumit cont sau in mai multe conturi deodata. Poti atribui rolul de administrator unui angajat prin a-i oferi diferite nivele de acces la instrumentele de pe platforma. De exemplu, daca oferi cuiva accesul de „angajat”, acesta va putea sa creeze reclame, sa vizualizeze pagini si setarile tale de business, insa nu va avea acces la atribuirea rolurilor sau la metodele de plata. Daca oferi cuiva accesul de „administrator”, acesta va avea in mare aceleasi drepturi ca proprietarul afacerii.

Acest aspect este deosebit de productiv pentru cei care subcontracteaza furnizori sau agentii pentru administrarea contului. Platforma le permite proprietarilor de afaceri sa se mentina organizati si le ofera un nivel complet de control asupra propriului cont.
Observatie: Recomandam sa ai mare grija cui oferi accesul de „administrator”. Acest nivel de acces ofera utilizatorului aceleasi drepturi pe care le are proprietarul contului. Daca vrei parerea noastra, cel mai bine este sa fi precaut atunci cand atribui roluri in contul tau. In general ar trebui sa existe un singur Administrator pentru o pagina sau pentru Business Manager, iar aceasta persoana este de obicei proprietarul afacerii in cazul intreprinderilor mici, sau directorul de marketing in cazul intreprinderilor mai mari.

Sa ne intoarcem la Business Manager: dupa ce atribui rolurile persoanelor care lucreaza in firma ta, urmeaza sa le atribui acces la activele la care trebuie sa lucreze sau, in cazul clientilor/agentiilor, acces la elementele asupra carora trebuie sa aiba vizibilitate. Toate activele detinute de afacerea ta se gasesc in Business Manager, de la Contul de Publicitate la App-uri, Pixeli sau modalitati de plata:

 

5 motive pentru a folosi Facebook Business Manager:

  1. Ai o afacere in adevaratul sens al cuvantului si sunt mai multe persoane care se ocupa cu Facebook si/sau Instagram marketing.
  2. Ai nevoie sa gestionezi mai multe active pe Facebook sau Instagram: multiple pagini de Facebook, conturi de publicitate sau aplicatii.
  3. Subcontractezi unei agentii pentru crearea, derularea sau gestionarea paginilor sau reclamelor tale, insa vrei sa mentii dreptul de proprietate asupra lor
  4. Vrei sa detii controlul asupra accesului si permisiunilor activelor tale (de ex. Pixelul) fara sa atribui drepturi de proprietate persoanelor care se implica in operatiunile de business.
  5. Vrei sa soliciti acces la alte pagini, conturi de publicitate si aplicatii, sau vrei sa partajezi altor agentii accesul la paginile, conturile de publicitate sau aplicatiile tale.

In concluzie, cel putin dupa parerea noastra, mai toata lumea care face publicitate in scopuri comerciale ar trebui sa foloseasca Business Manager in locul contului personal de publicitate atasat fiecarui profil de Facebook. 🙂

Asta e tot pentru moment, ramai pe fir pentru articole mai detaliate cu privire la variatele functionalitati ale Business Manager si la modul in care le poti folosi in avantajul tau pentru a-ti imbunatati campaniile publicitare. Daca ai orice intrebari, sugestii sau preocupari cu privire la platforma, nu ezita sa ne dai de stire in sectiunea de comentarii de mai jos. Folosim Business Manager de cativa ani deja si ii stim avantajele si dezavantajele. Daca ai nevoie de ajutor, scrie-ne in comentarii – ne bucuram sa raspundem la orice intrebare!

Daca vrei sa incepi sa folosesti Business Manager, mergi la https://business.facebook.com si urmeaza pasii indicati de Facebook.

Doads

Author Doads

More posts by Doads

Leave a Reply

Cresta Facebook Messenger