Texte de promovare a produselor cu exemple
Dacă ai o afacere online, una din abilitățile cele mai importante este cea de redactare a unor texte de promovare a produselor care să atragă
Care este viitorul reclamelor Facebook?
Pe bună dreptate, după lansarea iOS 14 s-a văzut o scădere în performanță pe multe conturi. Principalul motiv este scăderea informațiilor raportate și lipsa de tracking.
TOP Cele mai utilizate retele de socializare în România (2022)
Probabil ai auzit și tu că TikTok a depășit deja Instagram, ca număr de utilizatori în România și a ajuns pe locul 3.
Sunt peste 5,4 milioane de utilizatori pe această rețea, în timp ce Instagramul înregistrează în jur de 5 milioane de utilizatori, în țară.
Cum să te pregătești pentru Black Friday
Da, cea mai importantă perioadă a anului, Black Friday, când utilizatorii sunt focusați pe online pentru a prinde cele mai bune oferte, se apropie cu
Folosești reguli automate pentru Facebook Ads?
Automatizarea este un trend care ia din ce mai multă amploare și în zona de marketing. Regulile automate sunt o opțiune foarte bună la care
Tips & Tricks – construiește reclame care să convertească
Promovarea pe partea de Facebook și de Instagram implică multă creativitatea și testare. Având în vedere că plata se realizează per afișare, atunci contează foarte
Remarketing Dinamic – cum implementez corect?
Urmează perioada promoțiilor și a cadourilor, iar partea de remarketing dinamic este punctul forte în orice strategie de marketing în ultimele luni ale anului. Utilizatorii
Commerce Manager sau cum să vinzi direct din Facebook și Instagram
Chiar dacă lucrezi în domeniul de Marketing, administrezi diferite conturi de publicitate sau dacă deții un e-commerce online, obiectivele principale sunt volumul mare de achiziții
Pot să am control asupra CPA din Facebook Ads? Da!
O mare parte din business-uri se concentrează pe costul per achiziție (CPA), valoarea comenzilor (Revenue) și suma investită în reclame (Amount Spend) astfel încât să
Facebook Pixel Events pentru E-commerce
Ai un magazin online? Lucrezi pentru un e-commerce? Dacă cineva te va intreba care este cel mai important lucru pentru promovarea în mediul digital, vei
Campaign Budget Optimization – când să-l setez și de ce?
În 2017, a început să apară în conturi opțiunea de setare a bugetului la nivel de campanie. Până atunci se putea seta bugetul doar la
Studiu de caz Facebook Ads – $172.283 in 45 zile
Pentru că #stămîncasă și avem mai mult timp la dispoziție, am scris acest studiu de caz despre cum am administrat, un buget de 170 de
8 concluzii trase dupa 624.000 EUR cheltuiti pe Facebook Ads in 80 de zile
In ultimele 3 luni am administrat cu echipa mea DoAds un buget de 624.000 EUR pe Facebook Ads si cu scopul de a va ajuta campaniile in urmatorul an, iata unele concluzii trase atat despre piata romaneasca cat si despre cea internationala, ce a functionat bine si ce a adus cele mai bune rezultate.
De la 0 la 60.000€ vanzari in 40 de zile doar cu Facebook Ads
In 7 noiembrie am lansat un magazin online prin care am dorit sa testez si sa inteleg limitele unei scalari agresive in piata romaneasca, doar
4 modalitati de optimizare a campaniilor Facebook și Instagram
Știm cu toții că, costurile publicității pe Facebook și Instagram cresc de la o zi la alta și ne dorim pe cât posibil să avem
Link Clicks vs. Landing Page Views – Care e mai bun?
In the beginning there were Link Clicks then Zuck said…let there be Landing Page Views. Care este diferența intre ele? Pe scurt: 1 Landing Page
Cum să creăm o campanie din Instagram?
Nu credem că mai este necesar să mai aducem argumente faptului că Instagram este o platformă de neignorat când vine vorba să ne promovăm conținutul.