Audiențe Custom pentru Facebook și Instagram Shop – știi să le setezi?

Ai auzit? A apărut un nou tip de audiență care merită testat! Acum ai posibilitatea să îți targetezi utilizatorii care interacționează cu produsele din Facebook și Instagram Shop. Uimitor, nu?
Read More

Pot să am control asupra CPA din Facebook Ads? Da!

O mare parte din business-uri se concentrează pe costul per achiziție (CPA), valoarea comenzilor (Revenue) și suma investită în reclame (Amount Spend) astfel încât să obțină un Return on Ad
Read More

Cum pot vedea datele din Facebook Ads în Google Analytics?

Indiferent de tipul business-ului pe care îl ai, din momentul când site-ul tău este live, tool-ul Google Analytics este un must-have. De ce? Îți poți analiza foarte mult utilizatorii care
Read More

A/B Test pe Facebook

Un lucru foarte important în dezvoltarea și îmbunătățirea unei strategii de marketing este testarea permanentă. În momentul de față se consumă foarte mult conținut foto și video, deci trebuie să
Read More

Facebook Pixel Events pentru E-commerce

Ai un magazin online? Lucrezi pentru un e-commerce? Dacă cineva te va intreba care este cel mai important lucru pentru promovarea în mediul digital, vei fi predispus să răspunzi că
Read More

Campaign Budget Optimization – când să-l setez și de ce?

În 2017, a început să apară în conturi opțiunea de setare a bugetului la nivel de campanie. Până atunci se putea seta bugetul doar la nivel de adset, ceea ce
Read More

Learning vs. Learning Limited AdSet status

Probabil ati observat ca statusul unui Adset, dupa ce devine activ, intra in procesul de Learning. In acest proces, Facebook invata cui sa arate reclama ta si practic se optimizeaza
Read More

Care sunt costurile minime pentru a începe promovarea pe Facebook?

Ai un business la început de drum? Când ai analizat publicul tău țintă ai observat că acesta petrece foarte mult timp pe rețelele de social media? Ai testat campaniile Google
Read More

New Goodies – IGTV Ads

Dacă anul trecut au apărut IGTV-uri pe Instagram, în 2020 se vor introduce IGTV Ads. Sună interesant, nu? Pentru început, acestea vor fi disponibile pentru testare pentru un grup mic
Read More

Studiu de caz Facebook Ads – $172.283 in 45 zile

Pentru că #stămîncasă  și avem mai mult timp la dispoziție, am scris acest studiu de caz despre cum am administrat, un buget de 170 de mii dolari, în doar 45
Read More

8 concluzii trase dupa 624.000 EUR cheltuiti pe Facebook Ads in 80 de zile

In ultimele 3 luni am administrat cu echipa mea DoAds un buget de 624.000 EUR pe Facebook Ads si cu scopul de a va ajuta campaniile in urmatorul an, iata unele concluzii trase atat despre piata romaneasca cat si despre cea internationala, ce a functionat bine si ce a adus cele mai bune rezultate.
Read More

Black Friday

Read More