Tips & Tricks – construiește reclame care să convertească

Promovarea pe partea de Facebook și de Instagram implică multă creativitatea și testare. Având în vedere că plata se realizează per afișare, atunci contează foarte mult ce reclamă afișezi. În
Read More

Remarketing Dinamic – cum implementez corect?

Urmează perioada promoțiilor și a cadourilor, iar partea de remarketing dinamic este punctul forte în orice strategie de marketing în ultimele luni ale anului. Utilizatorii realizează research înainte de Black
Read More

Obține mai multe apeluri telefonice prin intermediul reclamelor!

Pe lângă business-urile de tip servicii, mai sunt e-commerce-uri primesc comenzi prin intermediul apelurilor telefonice. Această practică se folosește mai ales dacă te adresezi unui public mai în vârstă care
Read More

Audiențe de remarketing pe baza reclamelor video

Unul dintre trendurile pe zona de publicitate este folosirea materialelor video. Este o metodă foarte bună pentru a le atrage atenția utilizatorilor și în plus, poți să le folosești în
Read More

Îmbunătățește-ți catalogul de produse pentru Facebook Ads

Pe partea de e-commerce, catalogul de produse este foarte important pentru promovarea pe Facebook și Instagram. De ce? În primul rând, este foarte important pentru retargetarea dinamică a utilizatorilor. Campaniile
Read More

Facebook elimină 28-Day Attribution Window

Zilele acestea vestea că Facebook elimină 28-day attribution window a cuprins newsletter-ul persoanelor interesate de marketing. De pe 12 octombrie 2020, această metodă de raportare va fi eliminată.  Ce înseamnă
Read More

Campanie Minim ROAS – cum o implementez?

Într-un business de tip e-commerce, pe lângă metricii: Purchase (Tranzacții), CPA (Cost per Achiziție), Amount Spent (suma de bani pe care o investești în promovarea pe Facebook și Instagram), un
Read More

Dorești să te promovezi prin Video Ads? Află best practices!

O metoda foarte bună de a atrage atenția utilizatorilor, în momentul când navighează prin newsfeed, este de a folosi materiale video în promovare. În realizarea unui videoclip, ai nevoie de
Read More

Facebook Pixel Events pentru Servicii

În momentul când business-ul tău nu presupune achiziționarea unui produs online, ci mai mult atragerea utilizatorilor în mediul offline, să vină la un restaurant, să își programeze o discuție cu
Read More

Commerce Manager sau cum să vinzi direct din Facebook și Instagram

Chiar dacă lucrezi în domeniul de Marketing, administrezi diferite conturi de publicitate sau dacă deții un e-commerce online, obiectivele principale sunt volumul mare de achiziții și un cost per achiziție
Read More

Audiențe Custom pentru Facebook și Instagram Shop – știi să le setezi?

Ai auzit? A apărut un nou tip de audiență care merită testat! Acum ai posibilitatea să îți targetezi utilizatorii care interacționează cu produsele din Facebook și Instagram Shop. Uimitor, nu?
Read More

Pot să am control asupra CPA din Facebook Ads? Da!

O mare parte din business-uri se concentrează pe costul per achiziție (CPA), valoarea comenzilor (Revenue) și suma investită în reclame (Amount Spend) astfel încât să obțină un Return on Ad
Read More