La revedere Pages Likes
Facebook a anunțat recent în ultimul lor update câteva schimbări majore pentru Paginile de business (Pages).
IOS 14 -> sfârșitul reclamelor pe Facebook cum le știm în prezent?
Unii dintre voi știu că a fost lansat Apple iOS 14. Puțin și știu ce înseamnă pentru noi, marketerii, care din acest moment ne pierdem foarte multe capabilități în cadrul
Atrage mesaje din partea publicului tău țintă
Recent s-a anunțat că în strategia de promovare nu vom mai putea folosi audiențele prin care să retargetăm utilizatorii care au trimis mesaje pe pagina de Facebook sau pe contul
Personalizează reclamele dinamice
În strategia de marketing a unui e-commerce, campaniile de Catalog Sales (remarketing dinamic, cross sell și up sell) și reclamele care folosesc informații din catalogul de produse sunt nelipsite. Dar
Cum pot realiza rapoarte pentru datele din Facebook?
Anul se apropie de sfârșit, a trecut Black Friday, iar campanii pentru sărbători sunt în plină promovare. Dar în curând urmează perioada în care trebuie să analizezi datele strânse pe
Cross Sell & Up Sell – cum le implementez?
În curând se termină perioada de Black Friday și începem să analizăm rezultatele. Dar ce se întâmplă după Black Friday? Ai avut rezultate bune cu audiențele pe care le-ai targetat,
Analizează informații despre publicul țintă folosind Breakdown!
Un pas important în promovarea online este analizarea datelor astfel încât să ajungi la publicul țintă. Acest termen se referă la persoanele care ar comanda imediat de la tine de
Cum să te pregătești pentru Black Friday
Da, cea mai importantă perioadă a anului, Black Friday, când utilizatorii sunt focusați pe online pentru a prinde cele mai bune oferte, se apropie cu pași rapizi. Toată lumea așteaptă
Folosești reguli automate pentru Facebook Ads?
Automatizarea este un trend care ia din ce mai multă amploare și în zona de marketing. Regulile automate sunt o opțiune foarte bună la care poți apela, moderat, în momentul
Cele mai frecvente erori pe care le poți avea în Facebook Pixel
În momentul când începi promovarea pe Facebook, înainte de a creiona strategia campaniilor, trebuie să verifici dacă Pixelul este implementat corect. Dacă verifici un Pixel instalat pe un e-commerce, trebuie
Tips & Tricks – construiește reclame care să convertească
Promovarea pe partea de Facebook și de Instagram implică multă creativitatea și testare. Având în vedere că plata se realizează per afișare, atunci contează foarte mult ce reclamă afișezi. În
Remarketing Dinamic – cum implementez corect?
Urmează perioada promoțiilor și a cadourilor, iar partea de remarketing dinamic este punctul forte în orice strategie de marketing în ultimele luni ale anului. Utilizatorii realizează research înainte de Black